25 May 2015

ATTENTION...NAK KURUS MINUM CINCH SHAKE, BUKAN ESP !!!

Wah.. Wah.. Statement bukan main lagi kan.. bunyi macam nak marah aje kan.. hehehe, Hari ni, bangun-bangun terus ambil normal vitamin untuk kuatkan badan. Dua hari berlangsung pekahwinan adik saya lelaki untuk pihak perempuan. badan memang tak ingatla, penat. Tapi excited sangat. 

Alhamdulillah, bangun pada hari isnin ini, esok adalah hari special Safiya. Alla pun tak tahu lagi nak hadiahkan dia apa, Tengah fikir nak sambut birthday Safiya genap 2 tahun.. Sambung lagi cerita pasal statement kasar alla di atas, memang alla menyarankan kalau anda yang nak kurus, sila ambil CINCH , bukan ESP. Ada beberapa sebab yang patut anda tahu, beza ESP dan CINCH. 

Matlamat CINCH 

Satu perkara yang patut kamu semua tahu ialah matlamat kedua-dua produk . Cinch memang dibuat untuk membantu kita mendapatkan berat badan yang sesuai. Jadi hasil kajian telah dibuat dan Cinch memang terbukti dapat membantu mengatasi masalah paling ditakuti oleh kita, iaitu YOYO EFFECT !! Kiranya kesan YOYO antara benda yang paling tak bagus sebab berat badan kita akan turun naik , macam yoyo. Kenapa begitu ? Kerana semasa kita diet, jisim lemak tidak berkurangan, apa yang berlaku hanyalah jisim otot yang berkurangan. Sebab itu kita rasa macam dah turun, tapi tetiba naik balik. CINCH Shake ini diperkaya dengan formula khas LEUCINE untuk mengatasi YOYO EFFECT ni. Tanpa CINCH Shake ini sekiranya kamu tidak meneruskan diet tersebut kamu tidak boleh membakar kalori seperti kamu lakukan sebelum ini, Sebaliknya berat badan anda akan bertambah berat, Kitaran ini akan berulang setiap kali kamu meneruskan diet. Inilah YOYO EFFECT.  


ESP - Pemberi TENAGA ?

Selalunya ESP ini akan lebihdicadangkan buat Ibu yang breastfeed kerana kadar kalori yang tinggi sangat diperlukan oleh IBU untuk susu yang pekat dan lazat. Selain itu, ESP juga memberikan tenaga, sebab tulah ianya di panggil Energizing Soy Protein. Apa yang menarik tentang ESP ialah ianya mengandungi Branch-Chain Acid Amino, yang ni kalau korang tengok, ianya stimulate otot kita supaya rasa bertenaga, sebab itu bila kita ambil ESP, kita rasa cepat lapar, dan terasa nak makan banyak. Yang sebenarnya ESP tengah bertindak meningkatkan kadar metabolisme badan kita. Jadi cukup sekadar kita minum air bukan makan bagi yang ingin berdiet. Tak ape, alla akan guide kamu bila kamu ambil dengan alla. 

Berapa Kandungan LEUCINE dalam CINCH ?

Seperti kata pakar Shaklee, formula itu dipatenkan sendiri oleh SHAKLEE, supaya CINCH SHAKE lebih ekslusif berbanding produk kurus yang lain. tetapi apa yang saya boleh kata disini, kandungan LEUCINE dalam cinch shake memang terbaik untuk membantu kekalkan otot yang ada, HAKIS FAT yang tidak mahu dan HILANGKAN inci berlebihan dibadan kamu.  .

Multivitamin

Kalau ikutkan jawapan dari pakar CINCH, ramai je yang boleh ambil, tetapi ada kelemahannya. Cinch terbaik ambil sebab dalamnya ada multivitamin untuk support badan kita yang kurang vitamin, berbanding ESP yang lebih fokus kepada TENAGA, sebab itu ESP ada kandungan B Complex, tapi tidak selengkap multivitamin yang ada pada CINCH.


ESP Semua Boleh ?

Memang betol ESP boleh juga untuk berdiet sebab sekiranya ambil ESP ni kita akan rasa lebih kenyang untuk few hours, Tetapi disebabkan kandungan CINCH yang mempunyai kandungan LEUCINE yang berfungsi untuk mengSHAPEkan body dan memBAKAR lemak didalam badan. Jadi, biasa alla akan bertanya dahulu pada customer apa fungsi yang customer inginkan. Cantik atau Kurus? Eh, sape cakap CINCH tak leh cantik kulitnye, Boleh tetapi lebih untuk kurus. Kurus dengan CINCH SHAKE, BUKAN ESP !!!



                  



Jomla watapps saya, kita bisik2 harga super special. Nak diskaun boleh aje, syarat w.apps saya 

ALLA 016-6404014
COD Ampang l KL
POST Malaysia
FB Azila Ishak
IG @jomkuruscantik

Terima Kasih

Komen
0 Komen

No comments:

MAMAPAPASIHATCERIA Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign