28 June 2014

SHAKLEE FAMILY WELNESS SET / SET KESIHATAN OPTIMUM

SHAKLEE FAMILY WELLNESS SET @ SET KESIHATAN OPTIMUM

 

" Sis, saya tertarik lah nak  consume SHAKLEE nie.....ramai yang cakap Shaklee bagus.. tapi saya takde sakit apa @  boleh ke saya consume Shaklee??"



Hmmmmm...........Ini bukan pertama kali saya mendapat pm @ pertanyaan ni dari customer. Alhamdulilah, ramai yang sudah sedar akan kepentingan suplemen @ makanan tambahan dan yang pastinya ramai yang sudah meyakini Shaklee sebagai suplemen organik. Sebenarnya, pengambilan suplemen memang wajar dimulakan dari awal, semasa muda dan tubuh masih lagi sihat. Bila tubuh sudah pun dihinggapi penyakit, kita terpaksa bergantung kepada pengambilan ubat dari doktor. Itulah yang boleh kita cuba elakkan, sesungguhnya mencegah lebih baik dari mengubati.


Kepada pelanggan yang mahu mengamalkan gaya hidup sihat dengan Shaklee, FAMILY WELLNESS SET @ SET KESIHATAN OPTIMUM memang sangat sesuai. Set ini terdiri daripada ESP, VITALEA, B COMPLEX & VITAMIN C. Jika diamati, semua vitamin yang terdapat dalam set ini adalah vitamin-vitamin asas dalam setiap set Shaklee. Pendek kata, Family Wellness Set @ Set kesihatan Optimum ini adalah asas yang lengkap untuk memberi dan menjaga kesihatan tubuh sekeluarga yang optimum.



Mari kita kenali satu persatu setiap vitamin di dalam set ini.......




1) ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)

- Setiap sel, tisu, otot dan tulang dalam tubuh badan kita dibina daripada protein untuk memastikan setiap sistem badan kita berfungsi dengan baik.
- Jadi, kita perlu membekalkan tubuh badan kita dengan protein yang secukupnya.
- Pemilihan protein yang betul harus dititikberatkan. ESP dihasilkan dari protein soya NON-GMO. Tidak semua soya baik untuk kesihatan, anda harus bijak membuat pemilihan yang betul.
- ESP membantu membekalkan tenaga, menguatkan rambut dan kuku, mencantikkan kulit, membaikpulih tisu badan yang rosak dan banyak lagi khasiatnya. ESP ini memang all time favorite bagi pelanggan kami.

 2) 
VITALEA

-Merupakan multivitamin semulajadi yang mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh kita sebagai pelengkap nutrisi harian.
-Antaranya Vitamin D, Beta Karotena, Vitamin E, Kalsium, Boron, Magnesium, Biotin etc.
-Vitalea dilengkapi dengan iron / zat besi dan juga disalut dengan spirulina.
-Mengandungi sistem penyerapan bioaktif.
-Tiada perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.....totally organik...
Penyelesaian bagi masalah sering letih dan tidak bertenaga.


3)
 VITA C PLUS 500 mg SUSTAINED RELEASE

-Vitamin C memainkan peranan penting dalam memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh.
-Juga penting untuk tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan yang baik.
-Vitamin C tambahan diperlukan bagi ibu-ibu mengandung dan yang sedang menyusukan bayi di mana diet harian sahaja tidak mampu memberikan Vitamin C yang mencukupi.
-Pelepasan @ penyerapan perlahan-lahan 100 mg setiap jam selama 5 jam
-Vita C Plus dengan rasa limau dapat menyediakan vitamin C setara 7 1/2 biji buah oren.
-Tiada perisa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.


4) 
B COMPLEX

-Mengandungi kesemua 8 vitamin B-Thiamin (B1), Riboflavin (B2), Niacin (B3), Pantothenic Acid (B5), Pyridoxine (B6), Cyanocobalamin (B12), Biotin (B7) dan Folic Acid (B9)
-Menggantikkan fungsi Vitamin B yang musnah akibat tekanan, gula, alkohol, painkiller, antibiotik, pil perancang, rokok etc...
-Membantu mengatasi kelesuan, mencegah kemurungan dan stress.
-Memelihara kesihatan sistem saraf, meningkatkan daya tumpuan.
-Membantu menukarkan makanan kepada tenaga dengan cepat, maka anda akan kurang mengantuk setiap kali selepas makan.
-Tidak mengandungi pewarna, perisan atau bahan pengawet.


Istimewanya set ini ialah seluruh keluarga boleh menggunakan vitamin-vitamin dalam set ini, jadi satu keluarga boleh menikmati khasiatnya. Memang set yang berbaloi untuk dimiliki. Di tambah pula dengan tawaran hebat dari segi harga dan pakej kelengkapan istimewa untuk pembelian setiap set ini dari kami pada bulan ini. Jagi jangan lepaskan peluang untuk memilikinya.


Yang pasti, di dalam setiap botol vitamin itu mesti terdapat SILICA GEL yang boleh dijadikan penanda aras untuk mengetahui samada vitamin itu adalah semulajadi atau sintetik.

Kami memberikan anda pilihan vitamin yang terbaik dan terpulang untuk anda memilih mana yang anda mahu.


Shaklee Independent Distributor Anda

Azila Ishak  
SID : 1063314
Sms / Wassap / Call : 0166404014
FB : AzilaIshak
Email : azirulnaim@gmail.com

COD :
Ampang / KLCC / Kajang / Gombak




Terima Kasih

Komen
0 Komen

No comments:

MAMAPAPASIHATCERIA Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign