10 June 2014

VIVIX SHAKLEE

APA ITU VIVIX


VIVIX merupakan supplement antara yang terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Syarikat NO. 1 supplement makana di Amerika. Ia terbukti boleh memulihkan banyak penyakit.

Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix menunjukkan impak kepada empat mekanisme penting penuaan pada tahap sellular. Apa 4 tahap tu:

i) Kerosakan DNA
Setiap hari ada hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Ini mengakibatkan ganguan fungsi sel dan panjang umur. So ramuan VIVIX ni lindungi dan baiki sellular DNA.

ii) Pengawalan Genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur. Ujian klinikal menemui ramuan VIVIX dapat megaktifkan satu pengawalan genetik utama yang melambatkan proses penuaan.

iii) Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel
Apabila kecekapan Mitochondria (penjana tenaga) dalam sel menurun  turut memberi kesan pada fungsi sel. Ramuan VIVIX menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk tingkatkan semula tahap tenaga sel.

iv)Penimbunan Protin AGE
Ini boleh mengganggu  keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan VIVIX adalah 10X lebih kuat dari resveratrol ( kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk lambatkan timbunan protin AGE.

Selain itu, ia juga dapat menolong membantu menjaga/memelihara:

~Kesihatan Jantung~Kesihatan Otak~Kesihatan Sistem Imun~Kesihatan Sendi~Perlindungan antioksidan~Peningkatan Tenaga pada tahap sellullar~Kesihatan dan ~Kesejahteraan





Kiranya, dengan memiliki VIVIX SHAKLEE ini kesihatan anda secara keseluruhan akan bertambah baik.


Hebat kan, teknologi perubatan sekarang.


Shaklee Independent Distributor Anda , Komited Untuk Anda!
Azila Ishak
SID : 1063314
Sms / Wassap / Call : 0166404014
FB : AZILAISHAK
Email : azirulnaim@gmail.com
COD : Ampang / KLCC / Gombak

Terima Kasih

Komen
0 Komen

No comments:

MAMAPAPASIHATCERIA Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign